bannenr_c

News

L'annunziu di l'estiu per custruisce u sistema di almacenamentu di batterie più grande di u mondu in l'Australia Meridionale hè stata carattarizata da mantene i dettagli chjave sottu à l'imballaggio.

L'annunziu di l'estiu di Tesla per custruisce u sistema di almacenamentu di batterie più grande di u mondu in l'Australia Meridionale hè stata carattarizata da mantene i dettagli chjave sottu à l'imballaggio.

Fortunatamente, mentre chì u prughjettu ferma in u misteru, più infurmazione nantu à a piazza di pannelli solari Tesla è batterie in l'isula hawaiana di Kauai, chì apparsu in linea prima di questu annu, pò esse scupertu o deduciutu.
In fatti, avà ci hè abbastanza infurmazione - sicondu Elon Musk - per fà calculi.U stessu passa per a matematica inspiradora.
Mentre hè impurtante chì a suluzione di Tesla hè più prezzu di u diesel, hè ancu più impurtante chì hè più prezzu malgradu l'usu di solu dui terzi di a putenza attuale di u pannellu solare è dui terzi di a capacità di a batteria.
U prughjettu Kauai di Tesla include 55,000 pannelli solari capaci di furnisce 17 megawatts di piccu DC power è 52 megawatt-ora di almacenamentu di bateria di lithium-ion in forma di 272 Powerpack 2s in un situ di 44 acre.
Hè un pocu più grande di u Palazzu di Buckingham (40 ettari) è un pocu menu di a mità di a dimensione di u Vaticanu (110 ettari).
Nota chì ancu s'è l'array solare hè spessu citatu cum'è 13 MW (basatu in AC), a Cooperativa Comunitaria di l'Isula Kauai cunfirma a figura cum'è 17 MW (basata in DC).
Tesla hà cuntrattu cù a Cooperativa di Utilità di l'Isula di Kauai per furnisce a reta cù finu à 52 megawatt-ora d'electricità ogni notte.L'utilità hà accunsentutu à pagà una tarifa fissa di 13,9 centesimi / kWh per a luce solare almacenata, circa 10% di menu di ciò chì paganu per alimentà i generatori di diesel.
(L'isula hà sempre bisognu di brusgià u diesel durante i periodi di punta di l'electricità - solu micca assai. In più, ancu Hawaii diventa nuvoloso è chiuvutu à volte.)
In quantu chì Tesla ùn pò micca vende l'electricità direttamente à a reta durante u ghjornu, a griglia di Kauai ùn pò micca solu assorbe più energia solare : à meziornu, a fotovoltaica risponde digià più di u 90 per centu di i bisogni di l'isula.
Nant'à u situ web di Tesla, ogni Powerpack 2 hè valutatu à 210 kWh è hè custituitu da 16 Powerwall 2s, chì sò stessi valutati à 13.2 kWh.Questu hè sensu perchè 13,2 kWh x 16 = 211,2 kWh.
Tuttavia, u cuntenutu energeticu assolutu di ogni Powerwall 2 hè definitivamente più altu.Classificatu à 7 kWh, a prima generazione Powerwall hè una batteria di 10 kWh classificata per ciclu finu à u 70 per centu di capacità di scaricamentu, secondu u Laboratoriu Naziunale di Energie Rinnovabile.
Questu hè simile à a prufundità di scaricamentu di dui terzi utilizata in l'ibridu plug-in Chevrolet Volt, chì usa ancu una chimica di bateria di nichel-manganesu-cromu.
Cù una prufundità di scaricamentu di dui terzi, a putenza di 210 kWh furnita da u Powerpack 2 implica una putenza assoluta di 320 kWh.Cusì, a capacità assoluta di 272 Powerpack 2 nantu à Kauai hè 87 MWh.
Dapoi l'annunziu iniziale di almacenamiento di energia in 2015, Elon Musk hà prumessu un prezzu di a bateria di $ 250 / kWh per grandi implementazioni è hà cunfirmatu sta figura davanti à un prughjettu recente in Australia Meridionale.
U costu di $ 250 / kWh per a putenza nominale à u livellu di u modulu diventa una putenza assoluta assai più bassa di $ 170 / kWh quandu dui terzi di a prufundità di scaricamentu hè cunsideratu.
Perchè Tesla elenca una putenza nominale di 57 MWh è solu rapporta 52 MWh?E batterie supplementari prubabilmente furnisceranu una pianta in Kauai chì pò generà 52 megawatt-ora d'electricità per ghjornu, ancu dopu à 20 anni di usu di a batteria.
I pannelli solari installati in Kauai sò tilt fissi, chì significa chì sò muntati à un angolo fissu;ùn sò micca rotate durante u ghjornu, dopu à u sole cum'è qualchi altri grandi installazioni solari.
Sicondu u Laboratoriu Naziunale Lawrence Berkeley, i trè prughjetti solari di inclinazione fissa esistenti di Kauai sò stati in esecuzione per più di un annu, ottenendu fatturi di putenza di 20%, 21% è 22%.(U fattore di putenza hè u rapportu di l'energia prodotta da una centrale elettrica à a so putenza teorica massima).
Questu suggerisce chì un fattore di putenza di 21% hè una supposizione raghjunata per a generazione fotovoltaica in u prughjettu Kauai di Tesla.Cusì, multiplicà 17 megawatts da 21% di putenza in 24 ore ci dà 86 megawatt-ora di electricità per ghjornu.
Basatu nantu à e specificazioni di u produttu, l'alimentazione pò cunvertisce l'input DC in AC output cù una efficienza di circa 90%.Questu significa chì 86 MWh DC di fronte à u sole deve pruduce circa 77 MWh AC di fronte à a reta.
U finu à 52 megawatt-ora chì Tesla prumetti di vende ogni notte hè di circa dui terzi di i 77 megawatt-ora chì Tesla aspetta da i so pannelli solari ogni ghjornu.
Simply put, tramindui i celi solari è di batterie sò largamente oversized, ma ancu cusì, l'ecunumia resta viable.
Mentre Tesla pò furnisce finu à 52 megawatt-ora d'electricità à a reta di Kauai ogni ghjornu, ùn pò micca fà in i ghjorni di tempesta o di pioggia.
Per valutà questi effetti, u software SolarAnywhere di Clean Power Research hà generatu dati rappresentativi annuali di irradiance solare per Lihue, Kauai, induve si trova u prughjettu Tesla.
Per a trasparenza, i dati utilizati in questa analisi ponu esse visti in tinyurl.com/TeslaKauai.
Un annu rappresentativu di i dati SolarAnywhere mostra una esposizione horizontale media globale di 5,0 ore per ghjornu, chì currisponde à un fattore di putenza di 21%.Questu hè coherente cù e dati da u Laboratoriu Naziunale di Lawrence Berkeley.
I dati di SolarAnywhere predice chì in u so primu annu, Tesla furnisce una media di 50 megawatt-ora di elettricità per ghjornu à e cooperative di utilità di Kauai.
Cù un 5 MWh supplementu di batteria, ancu dopu una riduzione di 10 per centu in u pannellu solare è a capacità di a bateria, Tesla hè stimatu chì furnisce trà 45 è 49 MWh d'electricità per ghjornu à a rete (secondu i specifichi di a so strategia operativa)..
Assumindu chì a cuntribuzione media di ogni ghjornu à a rete scende da 50 MWh à 48 MWh in i prossimi 20 anni, Tesla furnisce una media di 49 MWh per ghjornu.
Green Tech Media stima chì una splutazioni solare à scala di utilità custarà circa $ 1 per watt durante a stallazione in Kauai, vale à dì chì a parte solare di u prughjettu nantu à Kauai costarà circa $ 17 milioni.Grazie à un creditu d'impositu d'investimentu di 30 per centu, questu hà purtatu circa $ 12 milioni.
Un sondaghju EPRI / Sandia National Laboratories realizatu in dicembre 2015 hà stimatu chì i costi di operazione è di mantenimentu di e splutazioni solari à scala di utilità sò trà $ 10 è $ 25 per kilowatt annu.Utilizendu a figura di $ 25, i cosi-chiamati costi O&M per i pannelli solari 17 MW in situ seranu $ 425,000 annu.
U puntu più altu hè appruvatu perchè u prughjettu di Tesla Kauai include u pacchettu di bateria è i pannelli stessi.
À $ 250 per kilowattora, e batterie di Kauai costanu circa $ 13 milioni.Tesla tipicamente valuta i cablaggi è l'equipaggiu di supportu di campu separatamente, chì pò esse finu à $ 500,000.
Dopu avè sceltu i peggiori costi di O&M, pigliaremu u megliu costu di cable è equipamentu è assume chì sò praticamenti gratuiti.
In totale, Tesla averà circa $ 2.5 milioni in cash flow annuali in circa $ 26 milioni in costi iniziali ($ 12 milioni per a splutazioni solare, $ 14 milioni per batterie) è circa $ 425.000 annu in spese.
Sutta sti supposizioni, a tarifa interna di ritornu di u prughjettu Tesla Kauai hè 6,2%.
Mentre chì questu hè inaccettabilmente bassu per parechje industrii, SolarCity, cum'è a maiò parte di l'industria solare, usa una supposizione di flussu di cassa scontu di 6%, è Kauai era urigginariamente un prughjettu SolarCity.(Consultate a foglia di calculu ligata sopra di novu per i dettagli.)
Questu suggerisce chì i numeri sò curretti;Puderemu pensà chì l'errore in i diversi supposizioni puderanu annullà l'altri.
Per a maiò parte di l'annu, u prughjettu di Tesla nantu à Kauai genera assai più elettricità chì e so batterie ponu trattà.U stessu passa per i prughjetti futuri.chì fà ?
Una opzione hè di utilizà l'elettricità eccessiva per separà l'acqua è pruduce l'idrogenu per i veiculi di pila di carburante;A prima stazione d'idrogenazione di celle di carburante di Hawaii utilizerà stu approcciu in Oahu.
Se u prughjettu Kauai di Tesla pò vende una parte di i 20 o più megawatt-ora chì pò spende ogni ghjornu in l'alimentazione di l'elettrolizatori di l'idrogenu, u tassu di ritornu internu di u prugettu aumenterà ancu di più, ancu s'ellu l'electricità hè furnita à un prezzu ridutta.
Questu avissi da creà un scenariu ironicu in u quale hè in l'interessu di Tesla per sperà chì u successu di i veiculi di pila di carburante à l'idrogenu crea una dumanda di l'idrogenu.
Una lezione inaspettata da u prughjettu Kauai di Tesla pò esse chì micca solu e celle di carburante ùn impediscenu micca a nostra transizione à l'energia rinnuvevule o à emissioni zero, ma puderanu ghjucà un rolu se l'idrogenu chì cunsumanu hè pruduttu solu cù energia rinnuvevule.energia.
A lezziò principale, però, hè chì Tesla hà dimustratu chì a combinazione di pannelli solari è u almacenamentu di l'energia hè sensu ecunomicu micca in u futuru, ma oghje.
In fatti, in Kauai, ancu s'è solu dui terzi di a putenza è dui terzi di a capacità di a bateria sò stati utilizati, a cumminazzioni avissi sensu.
Sò d'accordu per riceve e-mail da Green Car Reports.Capiscu chì possu annullà in ogni mumentu.Pulitica di privacy.
L'ID.Buzz di i Stati Uniti ghjunghjerà più tardi in u 2024 è offre trè file di sedi, 10 pollici extra, più putenza è possibbilmente più gamma.
I cunduttori Uber ponu risparmià soldi in carburante è guadagnà un $ 1 extra per corsa elettrica, mentre chì un Mustang Mach-E costa solu $ 199 à settimana cù l'app Ford Drive.


Tempu di post: 02-02-2023

Entra in cuntattu

Cuntattateci è vi daremu u serviziu più prufessiunale è risposte.