bannenr_c

News

U almacenamentu di l'energia pò esse u puntu luminosu di l'energia pulita in i Stati Uniti

L'instalazioni solari è eoliche trimestrali di i Stati Uniti sò cascate à i so livelli più bassi in trè anni, è di e trè tecnulugii d'energia pulita, solu l'almacenamiento di batterie hà fattu assai.

Ancu se l'industria di l'energia pulita di i Stati Uniti face un futuru brillanti in l'anni à vene, u terzu trimestre di questu annu hè statu duru, in particulare per l'installazione solare PV, secondu u Cunsigliu Americanu Clean Power (ACP).

L'ACP si fusiona cù l'Associazione di Storage di Energia prima di questu annu è include e tendenze di u mercatu di almacenamentu di energia è e dati in u so rapportu trimestrale di u mercatu di l'energia elettrica pulita.

Da lugliu à settembre, un totale di 3,4 GW di nova capacità da a energia eolica, a generazione di energia fotovoltaica è u almacenamentu di l'energia di a bateria hè stata messa in opera.In cunfrontu à u Q3 2021, l'installazione di u ventu trimestrale hè diminuita di 78%, l'installazione solare PV hè diminuita di 18%, è l'installazione generale era diminuita di 22%, ma u almacenamentu di a batteria hà avutu u megliu secondu trimestre finu à avà, cuntendu 1.2GW di a capacità installata tutale, un aumentu di 227%.

/applicazioni/

In u futuru, mentre chì u rapportu mette in risaltu i sfidi affrontati in quantu à i ritardi di a catena di fornitura è a fila longa di cunnessione à a rete, mette in risaltu una prospettiva positiva, soprattuttu datu chì l'attu di taglio di l'inflazione hà aghjustatu a certezza à longu andà è hà introduttu incentivi di creditu fiscale per autonomi. almacenamiento d'energia.
À a fine di u periodu di rapportu, a capacità operativa tutale di l'assi di energia pulita in i Stati Uniti era 216,342MW, di quale a capacità di almacenamentu di l'energia di a batteria era 8,246MW / 20,494MWh.Questu paragunà cù pocu menu di 140 000 MW di ventu in terra, pocu più di 68 000 MW di solar PV è solu 42 MW di ventu offshore.
Durante u trimestre, ACP hà cuntatu 17 novi prughjetti di almacenamentu di l'energia di a batteria chì venenu in corsu, per un totale di 1,195MW / 2,774MWh, da una capacità installata tutale di 3,059MW / 7,952MWh finu à questu annu.
Questu mette in risaltu a velocità à a quale a basa di capacità installata hè in crescita, soprattuttu cum'è l'ACP hà publicatu precedentemente dati chì mostranu chì 2.6GW / 10.8GWh di installazioni di almacenamentu di energia di batterie à scala di rete sò stati implementati in 2021.
Forse menu surprisante, a California hè u statu di punta per l'implementazione di batterie in i Stati Uniti, cù 4,553 MW di almacenamentu di bateria operativa.Texas, cù più di 37 GW di energia eolica, hè u statu di punta in a capacità operativa generale di energia pulita, ma a California hè un capu in u almacenamentu di sulari è di batterie, cù 16,738 MW di PV operativi.
"L'implementazione di u almacenamentu aggressivu riduce i costi energetichi per i cunsumatori"
Quasi u 60% (pocu più di 78GW) di tuttu u pipeline di almacenamentu di l'electricità pulita in sviluppu in i Stati Uniti hè solare PV, ma ci sò sempre 14,265MW / 36,965MWh di capacità di almacenamento in sviluppu.Quasi 5,5 GW di almacenamentu pianificatu sò in California, seguitu da Texas cù pocu più di 2,7 GW.Nevada è Arizona sò l'unichi altri stati cù più di 1 GW di almacenamentu energeticu pianificatu, tramindui à circa 1,4 GW.

A situazione hè simile per a fila di cunnessione di a rete, cù 64GW di almacenamentu di bateria chì aspetta per esse cunnessi à a rete in u mercatu CAISO in California.U mercatu deregulatu di ERCOT in Texas hà a seconda flotta di almacenamento più alta à 57GW, mentre chì PJM Interconnection hè un secondu vicinu cù 47GW.
Infine, à a fine di u terzu trimestre, menu di una decima parte di a capacità di putenza pulita in custruzzione era u almacenamentu di bateria, cù 3,795MW da un totale di 39,404MW.
A calata di e installazioni solari PV è eoliche era principalmente dovuta à ritardi causati da diversi fattori, cù quasi 14.2GW di capacità installata ritardata, più di a mità di quale era stata ritardata in u trimestre precedente.
A causa di e restrizioni cummerciale in corso è di i dazi compensatori anti-dumping (AD/CVD), i moduli solari PV sò scarsi in u mercatu di i Stati Uniti, hà dettu JC Sandberg, CEO interim è capu di difesa di l'ACP, "u prucessu di Customs and Border di i Stati Uniti. A prutezzione hè opaca è lenta ".
In altrò, altre limitazioni di a catena di supply chain anu colpitu l'industria di u ventu, è ancu s'ellu anu ancu colpitu l'industria di almacenamiento di batterie, l'impattu ùn hè micca statu cusì severu, secondu l'ACP.I prughjetti di almacenamentu più ritardati sò prughjetti di co-costruzione o prughjetti ibridi di solar-plus-storage, chì sò stati rallentati mentre a parte solare face prublemi logistichi.
Mentre chì l'Inflation Cut Act prumove a crescita in l'industria di l'energia pulita, certi aspetti di a pulitica è di a regulazione impediscenu u sviluppu è l'implementazione, disse Sandberg.
"U mercatu solare hà affruntatu ripetutamente ritardi in quantu l'imprese luttanu per assicurà i pannelli solari per via di prucedure opache è lenti in a Dogana è a Proteczione di e Fruntiere di i Stati Uniti", disse Sandberg.L'incertezza annantu à l'incentivi fiscali hà limitatu u sviluppu di a crescita di u ventu, mettendu in risaltu a necessità di una guida chjara da u Dipartimentu di u Tesoru à pocu pressu in modu chì l'industria pò cumpiendu a prumessa di l'IRA ".
"L'almacenamiento di l'energia era un locu luminoso per l'industria è hà avutu u sicondu trimestre più bellu in a so storia. Implementazioni aggressive di magazzini d'energia.


Tempu di post: 24-Mar-2023

Entra in cuntattu

Cuntattateci è vi daremu u serviziu più prufessiunale è risposte.